Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

balik kampung..

Assalamualaikum W.B.T

sejak dua menjak ni kemalasan meng'update' blog semakin menjadi2..mood utk bercerita xkunjung tibe..ermmm ntahlah aku pun xtau ape sebabnya...ingat nk stori citer xpdc broga tp still xder mood lg..nanti2la mood da dtg baru aku stori mori ek..

k lah ape pun aku nk announce kat sini, this coming friday aku akan balik kampung..bestnya..tapi aku balik ni pun xleh lelama sebab aku nk kena jimat cuti seboleh yg mungkin..ye lah kite xtau apa akan jadi mase akan datang kan..kalu turutkan hati maunya aku amik cuti seminggu balik kg tapi xpelah asal dapat jenguk family tersayang pun da cukup berharga bagi aku..

Insya Allah t/hari jumaat ni aku akan bertolak balik kampung..aritu aku keje half day jer..arap2 bos luluskan..hehe..lagipun bukannya selalu aku half day ni..ahakkkzz...dan balik kali ni sebenarnya nk bawak balik barang2 adik aku-anis yg da abis study kat um..ahad pagi lak aku da balik ptrjaya semula..ermm w/pun sekejap jer kt kg tp xpe yg penting mase yg ada perlu digunakan sebaik mungkin...nanti bln 5 or bln 6 ni pun aku akan balik lagi..huhuhu...

k semua..do take care..luv u all my fwens..daaa...

No comments:

Post a Comment