Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 28, 2009

balik kampung...ooooo balik kampung....



Alhamdulillah akhirnya penantian aku hampir sampai ke penghujungnya...
sekian lama dok tunggu2 kedatangan 29 april 2009..akhirnya hari ini tiba jua...
flight aku dijadualkan kul 9.15 mlm ni...hopefully x de la delay...
emmm...balik kg...1 perkara yg sering bermain-main dlm fkran aku ni...
aku rindukan ma ayah...adik2 n yg pling aku x sbar nk jumpe...adik mat n adik ya..
eeee geramnya aku kt diaorg..almost evryday aku call ma coz nk ckp ngan dik mat..
tp dlm tepon malu2 plak dia nk ckp bunyi dia menjerit jer n adela spatah dua yg telo 2..hihihi
aku rindu telatah diaorg, dik mat mesti dh pndai ckp n mesti dia malu2 kucing dulu esok bila jmpa
aku...almaklumlah dh lame x jmpe....ala...lame2 naik miang la 2 mesti x daye nk layn dia..
tp x pe aku lagi hepy...yg pling aku sedih time last aku jmpe dia kalo dh nk blik putrajaya..
nmpk dik mat cam sedih jer nk lpaskan aku pergi..aik aku yg sedih ke dik mat yg sedih...hehehe
adik ya...emm mesti dh makin montel dia skrg...ma ckp dia pun dh knal org, kalo org x knal mula la dia nangis..tp x pe aku akn usik gak adik ya smpai dia senyum gedek2..hehehe

oooppsss...lupa plak...kbtulan spupu aku, adik ma nk kawin 2 mei ni...so sempatlah aku g...
pas 2 nk jumpe lina amik baju..emmm penuh gak jadual aku time blik kg ni..
tp x pe pnat2 pun yg pting hati gembira...x gituuuu????

eniwei..aku harap semoga perjalananku balik kg berjalan lancar..n slamat smpai kt umah..
dan za skali tq very much coz sudi tumpangkan k'zila blik skali...jasamu ku kenang:P

'home sweet home'



No comments:

Post a Comment