Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 5, 2009

dari kuala koh ke cameron highland



Assalamualaikum...

emm...sbnarnya citer ni dh lame tp since aku baru de blog ni, maka terpaksalah aku citer skrg...
tarikh pun x brapa pasti dh...cuma yg aku igt ujung thun 2008...hehehe...mase 2 aku cuti panjaaaaannggg......huhuhu...
mase 2 kita org baru blik dri kedah g rombongan meminang...then lpas blik2 kononnya nk pegi terus ke kuala koh b4 g cameron...at last lembu ayah aku meninggal dunia so terpaksalah uruskan pengebumiannya dulu...keesokannya baru kitaorg bertolak ke ch coz janji ngan ida nk jumpe kt simpang k.koh...akhirnya dlm kul 10 cam 2 kitaorg smpai di simpang k.koh...sementara tunggu ida sampai kitaorg make dulu...emm sedap ma masak...
x lama lepas 2 ida pun sampai..rehat2 kjap n teruskan perjalanan ke ch ikut lojing...
waaa sampai jer kt highway 2 jalan dia...boleh tahan la...sunyi n byk gak ar jln yg rosak n tanah runtuh...
so kenala hati2 ckit drive...masa 2 aku gilir2 ngan ayah drive...ida ngan anih plak dh jauh ke depan...
dlm 2 jam g2 kitaorg pun smpai kt ch...terkejut gilerr tengok jam yg mlampau..dh la jalan ch paham2 sdrila kan...budget nye byk la tempat nk g...akhirnya 1, 2 tmpat jer yg smpat...sib baik dh call fatma booking fresh stoberi...lame gak arr lepak c2...niat dihati nk bawak fmly g ldg teh cameron bharat tp memandangkan mase mencemburui..akhirnya kitaorg putuskan utk blik jer..tp otw blik 2 smpatlah singgah kt p.mlm brinchang..byk gak la soping..hehehe cam 1st time plak dtg padahal dh berkali2 dtg ch...hehehehe

emmm...cameron highland...byk kisah yg mengaitkan aku dan ch ni...w/pun dh bbrapa kali dtg cni tp hati aku seolah2 dh terpaut kt cni...cam ade something jer...tp tiap kali aku dtg aku x dpt jumpe 'dia'...x pelah nk buat camner...semoga dia bahagia dengan kehidupannya dan semoga aku jugak tabah menghadapi dugaan ini...thats y skrg bila ckp jer psl ch..aku rase sebak ckit tp ok la aku dh boleh terima kenyataan....hmm...c.higland, semoga 1 fine day aku akn ke sana lag tp biarlah pergi dengan hati yg bahagia...Amin...

No comments:

Post a Comment