Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Monday, August 9, 2010

all in one..

Assalamualaikum W.B.T

bulan berganti bulan, minggu berganti minggu, hari berganti hari....tibala saat yang dinanti2kan..Ramadhan Al-Mubarak telah tiba..Alhamdulillah syukur kerana masih diberikan kesempatan bertemu dengan ramadhan kali ini..kepada semua kawan2, muslimin muslimat, semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dari yang sebelumnya..dan semoga di ramadhan kali ini, kita berusaha untuk mempertingkatkan amal ibadah, banyakkan membaca al-quran, bersedekah dan sentiasa bermuhasabah diri agar hati kita sentiasa dibersihkan dari sifat2 mazmumah..dan ingat ye kwn2, jauhi pembaziran..jgn terlalu ikut nafsu sgt ek kalo p psr ramadhan tu..(ni psnan tuk aku gak huhuhu)..

bercerita pasal ramadhan kali ini, tahun ni adalah tahun keempat aku berpuasa di putrajaya..dan tahun ni jugak aku berpuasa dengan housemate baru..:D..sekejap je rasa ms berlalu tup tap tup tap dh 4 thun aku diptrajya..cam bru smlm jer lapor diri huhuhu..

dan bersempena dengan kedatangan ramadhan ini jugak aku ingin membuat pengumuman penting:P(malunya nk ckp..zaa, jgn gelak ek)

Insya Allah ramadhan ni adalah ramadhan terakhir aku sbgai org bujang..kpd kwn2 blogger sume, dijemput hadir ke majlis perkahwinan saya nanti pd 12 sept 2010 (3 syawal 1431 hijrah) ..dan disebabkan itu jugakla bermula esok, aku pun start menghitung hari:P..kalo org lain htung hari nk raya aku plak sebaliknya..ada event bsr yg akn berlaku dlm hdup aku nanti:P..minta kwn2 sume doakan agar semuanya berjalan lancar dan urusan kami dipermudahkan dan diberkatiNya...

dah2..xmo citer panjang2 aku dah malu dah ni..xley gtau lebih2..huhuhu nati sume dh selesai barulah aku stori mori ek...

k la..sekian saje sesi siaran kali ini..akhir kata selamat berpuasa buat semua..semoga kita tidak melepaskan peluang untuk melipat gandakan amal ibadah kita di bulan yang penuh rahmat ini...tadaaa...:P

3 comments:

  1. ok2, zaa xgelak ok. :D sengih jek! :p alhamdulillah, kita masih diberi peluang menikmati Ramadhan..



    p dot s : selamat berpuasa & menghitung hari!

    ReplyDelete
  2. semoga selamat segalanya yer.......... tahniah dari akak n family :)

    ReplyDelete
  3. amin..tmksih kak..doakan kebahagiaan kami ye kak..

    ReplyDelete