Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Tuesday, May 7, 2013

dalam dilema

Assalamualaikum,

saya tengah pening2 ni..but i'm not pregnant again ok jgn buat spekulasi hehe..pening saya sebabnya minggu depan adik saya a.k.a bs muafah kena balik kg sbb ada temuduga..baru je minggu lepas saya cuti 2 hari sbb cik anis balik kg utk temuduga juga tapi jawatan lain..pening saya memikirkan cuti yg semakin susut..ni xsampai pertengahan tahun lagi ni..isnin lepas pun saya dah cuti sbb balik kg mengundi..xkan la miggu depan pun saya nak kena cuti lagi..hujung bulan ni pun saya nak cuti lagi seminggu balik kg..xkanlah tiap2 minggu nak cuti..segan jugak dengan bos asyik saya je mintak cuti..dahla tinggal berapa hari je cuti saya..tu belum spend utk cuti raya ke, hal2 kecemasan ke, anak2 xsihat ke, cuti sekolah hujung tahun la..aduh pening..

yg jadi masalahnya sape nak jaga muafah..en.suami mmg xbolehla sbb minggu depan dah start exam..kawan2 ada yg suggest suh bawak je muafah dtg ofis..tapi fikirkan 'kebuasan' muafah skrg ni xda nya dia nak duduk diam2 dalam stroller tu..nak suruh tok ma dtg, saya seboleh2ya xnak menyusahkan ma dtg sini..tapi dalam hati ni duk bercadang nak tanya taska aisyah kot2 boleh tumpangkan muafah 2 hari tu..kalau xdapat jawabnya mmg terpaksa jugakla bawa ke ofis..cuti???oh no..panjang lagi masa nak sampai hujung tahun ni..cuti mmg kena catu betul2 dahni..ke ada sapa2 yg sudi nak jaga muafah utk saya barang sehari dua???hehehe...

 buat muka minta dicubit..ni kalo kak aisyah nampak mesti dicubit2nya pipi muafah ni


 suka sangat buat mulut mcm ni 

alahai adik..sapa nak jaga adik ni..meh dtg ofis ibu la nak???hehe

1 comment:

  1. Meh Cikdaa jaga.....skali ngan Kak Aisyah hehe

    ReplyDelete