Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 23, 2014

Cerita Aidilfitri 1435H~baru nak update

Assalamualaikum,

In Shaa Allah lebih kurang 2 minggu lagi umat Islam akan meraikan Hari Raya Aidiladha..tp saya baru nak update cerita a.k.a kenangan semasa menyambut hari raya aidilfitri yg lepas hihi..xpe lah nama pun utk kenangan di masa hadapan..asalkan ada tercoret dalam 'rumah' ni pun dah memadai:)

kali ni turn pagi raya di rumah saya dulu hehe..walaupun rumah saya dan en.suami dekat (lebih kurang 15 minit) tp tetap juga ada turn pagi raya kat mana dulu..tahun lepas pagi raya kat rumah en.suami so kali ni rumah saya la pulak:)..rutin pagi raya mcm biasa..bangun pagi mandi siapkan juadah pastu siapkan anak2..en.suami dan family sy g solat raya tinggallah saya, anak2 dan adik beradik siapkan apa yg patut di rumah..sebab kebiasaannya lepas solat raya ramai yg akan singgah beraya...

petang raya tu baru balik rumah en.suami..tahun ni semua adik beradik en.suami balik beraya di kampung..mmg meriah dgn anak2 sendiri dan anak2 saudara:)..k lah saya xmahu cerita panjang..sekadar nak mencoretkan kenangan bila melihat gambar2 semasa hari raya tahun ini:)
















 macam biasa..nk amik gambar family yg betul2 'cantik' agak payah hehe..abid plak merengek nak tido dah











 dua beradik yg jauh dirindu dekat cari pasal hehe



 anak2 dara saya:)



 muafah yg pantang nampak makanan..tambah pulak rambutan mmg favourite dia huhu



 @4months old~my bodyguard..terlena sudah:)












No comments:

Post a Comment