Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2016

Salam Ramadhan 1437H

Assalamualaikum w.b.t,



Alhamdulillah syukur atas segala nikmat pemberianNya..masih dipanjangkan umur untuk bertemu kembali dengan bulan ramadhan yang penuh dengan keberkatan ini..harini hari ke-5 kita semua menunaikan ibadah berpuasa di bulan ramadhan dan rasanya belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat berpuasa kepada semua sahabat-sahabat dan pembaca blog saya yang tak seberapa ni..:)

sejujurnya saya sangat rindu untuk kembali aktif menulis blog di 'rumah' saya ini, teringin untuk mencoretkan setiap perkara yang berlaku dalam kehidupan seharian, pahit manis kehidupan kami sekeluarga dan yang penting sekali untuk tatapan anak-anak kesayangan saya..seandainya saya sudah tiada lagi nanti, kisah mereka yang saya coretkan di sini lah yang akan menjadi pengubat rindu mereka nanti..

diam tak diam tahun ni masuk tahun ke-6 saya berpuasa sebagai seorang isteri dan ibu yang bekerja..dengan anakanda berempat yang menjadi penyeri dalam rumah dengan gelak tangis masing..:D..cuma ye lah bila dah bekerja ni yang menjadi sedikit halangan adalah masa..untuk bulan ramadhan ni saya pilih waktu bekerja 7.30 pagi hingga 4 petang..dengan harapan balik awal sempatlah nak menyediakan juadah berbuka puasa..target tahun ni masih sama dengan tahun2 lepas..kurangkan membeli dan seboleh-bolehnya nak masak sendiri..walaupun simple tapi kenyang..:)

akhir sekali saya doakan semoga segala amal ibadah kita di bulan yang mulia ini diterima olehNya dan semoga kita istiqamah berbuat kebaikan di bulan-bulan yang lain juga..In Shaa Allah..


No comments:

Post a Comment