Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Tuesday, June 2, 2009

wajahmu sentiasa di hati.......



permata hatiku...

Assalamualaikum...

Sepanjang minggu ni aku dalam dilema samada nk balik kg ke x...byk sebab yg aku pikir ni..pertama skali sal keje...dipikir2 kalo aku blik kg maknanye aku kena amik cuti khamis n jumaat..dua har
i 2 mungkin dh bnyk keje aku bleh setel seblum aku g outstation srwk 7-9hb ni...pas 2 kalo blik mesti sabtu mlm aku dh kena dtg cni blik coz flight aku ke s'rwk kul 2 ptg..ahad ni...cam x beshh la plak blik kg kojap jer...tp bila pk tarikh2 lain nk blik cam x sesuai la plak coz minggu ni ramai kwn2 n sedara aku yg kdruri kawin...dlm x pasti lagi nk blik ke tak 2, laju jer kaki aku p bli tket kt erl...tanye punye tanye tket 3hb ke bachok sume dh abis..tinggal ke k.bharu jer...k.bharu pun k.bharu la asal smpai umah aku... so maknenye aku kena blik jugak la kan coz tiket pun dh bli...hehehehe...tp sbnarnya hati aku mmg meronta2 nk blik gak minggu ni coz aku rindukan sume wajah2 kesayangan aku...ma ayah, ipah, lias, anis, ida, mok n pling aku x sabar nk jumpa of course la adik ya n adik mat...tp lpa plak aku ni time cuti sekolah so diaorg x dtg la umah aku...Insya Allah kalo berkesempatan aku nk g 'culik' diaorg kt umah...hehehehehe..




aksi mira, ariff, n yayad yg pakai bju cow..eee comeynya





pas 2 aku rindu kt ank2 sedara aku...mira n ariff..dh lama cik la x jumpa korang2 sume...mesti dh makin besar kan...pas aku rindukan yayad tp x sure la mek blik ke x minggu ni..dengarnya yayad dh 'dapat kaki'..mesti x daye nk kejar yayad kn mek...huhuhuhuhu..pas 2 nk g tengok ank sepupu aku yg baru lahir sebulan lepas..adik farez fida'ie-anak kak tie..rase2 nye mesti mkin montel pipi dia...eee geramnya nk cubit2...huhuuu emmm...1 lagi perkara yg membuatkan aku nk blik..kwn baik aku-k'jea dh janji nk jumpa aku n katanye byk citer yg dia nk gtau aku...citer ape 2 k'jea..ni yg suspen ni....apa pun ni la pluang aku nk jumpe ngn k'jea, lia, dayu n lain2 coz k'jea pun jarang dpt blik coz dia keje nun jauh di kapit mencurahkan bakti sebagai pendidik...lia plak dh lame x bergelak ketawa n sembang2..aku rindu gilerr ko mu lia oiiii....n dayu...kalo sempat ore g umah yu deh...Insya Allah...enyway korang sume sgt ku sayangi n detik2 manis n pahit mase kite blajar d uitm jengka dulu akan ku kenang sampai bila2...dan semoga hubungan kita kekal begini selama-lamanye...Insya Allah dan akhirnya kptusan aku mmg muktamad nk blik kg..x kira la sekejap pun jadilah coz aku rase dh x tahan nk menanggung rindu pada sume2 yg disebut diatas...sesungguhnya masa2 bersama kalian sume amat aku hargai setiap saat dan ketikanya...semoga perjalanan pulangku ke kg dipermudahkan Allah S.W.T dan sesungguhnya keluarga dan sahabat adalah harta yg paling berharga bagi diriku....

No comments:

Post a Comment