Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 23, 2010

kembali lagi..

Assalamualaikum w.b.t

salam aidilfitri semua..apa khabar??semoga kalian semua sentiasa dalam rahmatNya...i'm back..alhamdulillah..setelah agak lama menyepi dr blogging kini ku kembali..kembalinya aku dengan status baru..isteri kepada seorang suami yang sangat2 dicintai:P..alhamdulillah..

actually xde citer pun sbnarnya sbb aku skrg pun msih dan sdang mencari kembali mood aku..memang byk story yg nk dikongsikan tp buat masa ni idea nk mencoret tu belum sampai lagi..Insya Allah time by time aku akn stori mori ek...

now..aku kembali kpd rutin harian...sibuk ngan keje n xlama lagi mgkin akan sibuk menyesuaikan diri dgn tugas baru..hehehe..apapun aku dh bersedia mental n fizikal utk menghadapi semua ni...Insya Allah..dan 1st day keje aritu aku dh mula terima surat utk kembali berceramah..dan kali ni aku kena ke politeknik merlimau, melaka selama 3 hari pada 3-5 okt ni..nampak gayanya terpaksala tinggal yg tersayang hehehe..nk wat camne dh tugas..tp apapun aku sentiasa mengingatkan diri ini yang aku skrg dh bergelar isteri org..so kena pandai2 bawak diri, jaga maruah suami n xbleh dah bergerak bebas cam dulu...apapun jauh disudut hati aku, aku sangat2 gembira dan bahagia dengan kehidupan baru yang aku lalui sekarang ni..semoga kebahagiaan ini berkekalan sehingga ke akhir hayat kami..amin..syukur Alhamdulillah..

k la..till meet again..tadaaa...:P

2 comments: