Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 2, 2010

tibala masanya...

Assalamualaikum w.b.t

apa khabar semua..didoakan semoga sihat2 hendaknya dan sentiasa dirahmati Allah s.w.t..hari ni dah masuk hari ke-24 kita berpuasa di bulan ramadhan...Alhamdulillah..

dah tiba masa???hehe...akhirnya hari yang ditunggu2 telah tiba..:D...hari ni last day aku keje sebab besok dah start cuti raya+cuti kawin...xsabar rasanya nk balik kg...:P

last day keje byk benda yg nk dibereskan..dari hal2 keje, hal2 peribadi..semuanya perlu disetelkan hari ni jugak..kat opis plak dari pagi smpai petang asyik berkumandang lagu2 raya..dh semangat raya kat opis aku ni huhuhu..dengan lampu lip lap nya..pendek kata suasana hari raya semakin terasa..ni makin xsabar nk balik kg ni hehe.. hari ni gak nk jumpa sume kwn2 opis..nk bermaaf-maafan sblum balik kg especially myGBS..mesti rindu sume GBS nanti..Insya Allah panjang umur lagi 2 minggu kita jumpa balik ek..i'll mis u all..

k la xmo panjang2...just nk gtau:-

~~kpd semua kwn2, bloggers, silent reader n semua yg mengenali saya, sempena kedatangan aidilfitri yang bakal menjelang, saya ingin memohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang perkenalan kita, ada perbuatan dan kata2 saya yg menyinggung perasaan kalian semua..maaf zahir dan batin~~

~~dikesempatan ini juga sekali lagi saya ingin menjemput kwn2 semua ke majlis perkahwinan saya pada raya ketiga nanti..kpd yg xmendapat kad jemputan juga dijemput hadir untuk memeriahkan majlis..jemput datang semua yer..:P~~


"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..permudahkanlah segala urusan kami, lancarkanlah majlis kami, jauhkanla kami dari perkara2 yg tidak diingini, berkatilah hubungan kami..panjangkanlah jodoh kami sehingga ke akhir hayat kami, limpahkanlah rahmat dan kebahagiaan kepada kami, tautkanlah hati kami pada jalan yg diredhaiMu Ya Allah dan semoga hubungan kami sentiasa berlandaskan ketaqwaan kepadaMu..amin ya rabbal alamin"


***salam aidilfitri..maaf zahir dan batin..berhati2 di jalan raya..ingatlah org yg tersayang: P...tadaaa***




myGBS..luv u all..


No comments:

Post a Comment