Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, September 1, 2010

berapa hari lagi???

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah hari ni dh masuk hari ke-23 kita semua menjalani ibadah puasa di bulan ramadhan..dan dengan itu marilah kita sama-sama memperbanyakkan amal ibadah di 10 malam terakhir ini.. semoga kita semua mendapat rahmat dan keberkatan dariNya dan semoga kita dijauhkan dari sifat malas, alpa dan lalai dari mengingatiNya..

tolak campur darab bahagi...pejam celik rupa2nya tinggal lebih kurang seminggu je lagi kita semua akan menyambut hari raya...dan itu bermakna tinggal lebih kurang seminggu jugakla hari bahagia aku akan menjelma;p...Insya Allah

hah seminggu????biar betul!!!cepatnya rasa masa berlalu..skrg ni ramai kwn2 yg tanya apa perasaan aku, persiapan mcm mana, bila blik kg n so on...ntah aku xtahu nk xplain mcmana..semua perasaan ada..gembira,excited, takut, berdebar..sedey pun ada..huk huk huk..

persiapan plak???persiapan raya or persiapan kawin??huhuhu..persiapan raya aku sederhana je tahun ni..baju raya pun xder:(...kuih2 raya pun aku beli buat ckup syarat jer xder beria2 cam thun2 lpas..duit raya pun kena cut jugak tahun ni..maklumla ngan belanja nk kawin lagi..pastu raya tahun ni dh 2 keluarga kenala merancang betul2 hehehe..paling sedey sebab thun ni da xbley sponsor baju raya tuk family aku..sib baik aritu dah beli ckit2 brg utk my beloved ma n ayah..utk adik2 aku serah kat ida jer huuhuhu...sory yer adik2ku tp yg pasti duit raya memang ada tp xla sbnyak tahun2 lpas yer..harap paham hehe..

persiapan kawin plak??erm so far dlm 90% dah siap..cuma tinggal ckit2 jer lagi...semuanya akan disetelkan balik kg nanti..skrg barula aku tahu mcm ni rupanya org nk kawin hehe..mcm2 kena fikir, kena buat..tambah plak ni 1st kenduri dlm family aku..tp alhamdulillah kwn2, sedara mare byk membantu aku dlm membuat persiapan ni..thanks a lot..semoga Allah membalas jasa baik kalian semua...

"Ya Allah, permudahkanlah urusan kami..lancarkanlah majlis kami..dan berkatilah hubungan yang bakal dibina..amin.."

2 comments: