Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Saturday, August 6, 2011

39 minggu 2 hari

Salam Ramadhan buat semua,


Alhamdulillah setelah sekian lama berehat dari berbelog (lama ke hehe?) arini baru berkesempatan menjenguk blog terchenta ini..bila en.suami balik barulah dapat berinternet hehe (mood hepy en.suami balik mgu ni:D)..

bukak2 je blog ni tengok kat ticker tu usia kandungan dah mencecah 39 minggu 2 hari..means lagi 5 hari sampailah masa dan ketikanya aisyah dijangka lahir ke dunia ni:)
tapi dengan izin Allah S.W.T aisyah dah lahir lebih awal dari jangkaan semasa usia kandungan memasuki 36 minggu atau lebih tepat lagi 35 minggu,6 hari 8 jam:)

apa pun syukur alhamdulillah diatas kelahiran anugerah terindah ini buat kami sekeluarga...walaupun byk benda yg dirancang xsempat untuk dilaksanakan sebelum kelahiran aisyah (maklumlah ingatkan lama lagi..masin mulut misi2 kat KK Presint 9 yg selalu ingatkan manala tau kot2 saya bersalin awal ke hehe) namun kehadirannya memberi seribu erti buat kami sekeluarga tambah2 di bulan yang penuh kemuliaan ini...

hari ni alhamdulillah aisyah dah berusia 24 hari...dah ada sedikit sebanyak perbezaan samada rupa, perangai dan mcm2 lagi..seronok tengok perkembangannya dari hari ke hari..walaupun beratnya masih belum bertambah dengan banyak (masa masuk wad aritu beratnya turun sehingga 2.13kg sahaja) tapi harap2 aisyah membesar dengan sihat dan kuat nanti...oh ya aisyah sekarang masih lagi mengalami prolong jaundis..risau gak..nurse kat KK kata budak yg bawah 2.5 kg amik masa yg agak lama untuk pulih dari jaundis ni berbanding budak yg lebih berat berat badannya.sebab tu la sampai sekarang aisyah masih berulang alik ke klinik utk amik darah sampaila bacaannya turun ke tahap yg ditetapkan..semoga aisyah cepat sembuh ye sayang...ibu nak aisyah sihat2 sentiasa...amin..k lah jom kita tengok aisyah:)


 salah satu gaya tido yg disukai aisyah:P

 sedapnya tido:)


 nape ibu letak gambar aisyah xpakai baju ni:D


 tido  lagi hehe

 k lah kwn2 ibu semua..aisyah nak tido lagi..assalamualaikum:)
 

No comments:

Post a Comment