Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Tuesday, November 5, 2013

muzium alam semulajadi putrajaya

Assalamualaikum,

bila ada masa terluang dengan keluarga memang berjalanlah kami bawa anak2 ke tempat2 yang belum pernah sampai..kali ni kami ke muzium alam semulajadi di presint diplomatik..dekat je pun dengan rumah 5 minit je sampai huhu..tapi tu lah dah 3 tahun duduk sini baru kali ni kami sampai:)..kalau ikutkan kami ke sini dah sebulan lebih tapi bila tengok balik gambar2 yg ada rupa2nya belum cerita lagi kisah ke sini..ok lah jom layan gambar dulu...

 auummmm...aisyah panggil tiger huhu



 tikus mondok kot


 haiwan yang diawet


 mousedeer


 aisyah panggil anyet (monyet)

 our small family:)

 excited kakak n adik tengok haiwan

 adik&ayah:)

 badak:)


 muafah teruja tgk replika haiwan:)


 apa la yg ditakutkan aisyah tu huhu

 muafah n cik anisnya:)


 kakakibuadikayah:)

 anak2 ibu&ayah..love u so much!!!

 puteri2 kami berdua..aisyah&muafah:)

 cek mek molek:)

 gelak sorang2 tgk gaya muafah duduk..mcm org tua2 huhu




kami di situ lebih kurang 2 jam jugakla..saja bagi anak2 meneroka alam sekeliling..walaupun kebanyakan haiwan adalah diawet tapi tetap satu ilmu yg baru utk anak2..dulu dah pernah bawa g zoo negara tapi xcerita lagi kat sini:)..so far tempat ni sesuaila jugak sekadar utk santai2 bersama keluarga..daripada duduk rumah je kan:)

ok lah untuk pengetahuan semua..tiket masuk ke sini hanyalah RM2 sahaja utk orang dewasa dan percuma untuk kanak2 di bawah 12 tahun..selamat meneroka:)

1 comment: