Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, February 10, 2010

adeh...sakitnye perut...

Assalamualaikum W.B.T

ptg semalam balik jerk opih terus pegi p.tani sebab dalam hati ni teringin la sgt2 nk mkn sate..ntah ngigau ape aku pun x tau...dengan semangatnyer aku pun melangkah laju mencari kedai sate..last2 jumpe la kedainye kt hujung2 tu...lalu aku beli la sate ayam 10 cucuk+nasi impit..balik2 umah terus menghidangkan sate tu sambil layan tv..punyela aku makan sungguh2 ngan housemate aku...akhirnya abis la sate tuu dibelasah kitaorg bertiga..huhuhu

pas isyak lak tgk tv jap sambil mkn sebijik limau yg clement bagi..dan tak lame lepas 2 aku terus masuk bilik...tidoooooo....namun dalam pkul 2 pagi aku terjaga dari tido disebabkan sakit perut yg teramat..adehh...sakitnya lain mcm jerk..ase nk nangis pun ade..2, 3 kali gak la aku bangun malam tadi...lalu aku terpikir ape ek yg aku makan sampai aku sakit perut cam 2 skali..adakah disebabkan kuah sate....limau..or nasi yg aku mkn tghari smlam mase kursus PTK????ntah aku pun x tau....

dan dtg opis pg ni pun, perut aku still lagi sakit memulas2...aku bukannya ape cuma risaukan keadaan ni berlarutan sampai ari jumaat...aku bese kalo sakit2 perut cam ni mau nye 2-3 hari baru elok..aku risau dibuatnya sakit2 perut otw balik kg jumaat mlm ni..idak ke naye nk bereti acap kali..

Ya Allah..semoga perut ku cepat elok dari sakit2 dan lancarkanlah perjalanan kami pulang ke kampung nanti...Amin...

p/s: sebut pasal balik kg, x sabau nye nk tunggu jumaat ni...nak balikkkkkkkk.......home sweet home...daaaa...

No comments:

Post a Comment