Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 16, 2010

detik kebenaran itu...

Assalamualaikum W.B.T...

ari ni 1st day keje pas kembali cuti raya cina..Alhamdulillah aku sampai ptrjaya dlm kul 1.30 pg td...badan memang penat gilerr..niat dlm ht cam nk 1/2 day jer ari ni..lepas solat subuh aku baring2 n terus anto sms kt my boss mintak 1/2 day...dan dalam pkran just nk tido jer..nk kembalikan kesegaran tubuh aku yg teramat2lah penat ni..namun aku dikejutkan dengan berita dr kwn aku yg mane ianya telah berjaya merobek2 kan perasaan aku..

selama ni wpun mmg jwpan itu yg kunanti2..namun ternyata aku tidak kuat untuk menerimanya..saat mendengar kebenaran itu, aku terus kehilangan semangat..daripada rasa nk tido terus aku xboleh lelapkan mata...sakit..pedih..sedih..

apa yg membuatkan aku bertambah sedih ianya melibatkan kawan baik aku sendiri...kawan yg aku rapat dan sayang...tp hati ini tidak mampu untuk menolak rasa kekecewaan itu.....namun aku pasrah andai itu takdirNya...

lalu disebabkan berita itu yg telah membuatkan emosiku bercelaru, lantas aku bangun..mandi...bersiap dan terus pegi opis...aku xleh duk lame2 kt umah..sebab aku dh x boleh nk xplain perasaan aku mase tu mcm mane..semuanya bercampur aduk..bak kate org -tak ada perasaan-!!!!!

sampai opis pun aku still dlm mood mcm ni..rase bersalah lak xwat keje..tp nk wat camner kalo nk berpikir pun dh xboleh...maafkan sy bos...sy perlukan mase untuk menenangkan pikran yg kusut ni....Ya Allah berikanlah aku ketenangan menghadapi kenyataan ini dan redhakanlah aku dengan ketentuanMu ini...sesungguhnya hanya Engkau Yang Maha Mengetahui......

No comments:

Post a Comment