Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 24, 2010

apa perasaan hari ini??

Assalamualaikum W.B.T

hari ini genap seminggu peristiwa itu berlaku..kalo ditanya apa perasaan aku, jujur aku katakan yg aku masih lagi dalam proses 'pemulihan' hati..maksudnya aku masih lagi cuba meraih kekuatan untuk melupakan semua kenangan itu yg pernah singgah dalam hati aku selama ini..dan aku mengaku memang sukar untuk melakukannya namun aku percaya aku mampu melaluinya..cuma masa yg akan menentukannya...

namun apa yg membuatkan aku tersangat2 sedih, hubungan aku dengan sahabatku seolah-olah semakin jauh...sungguh aku tidak berniat untuk memutuskan hubungan yang sudah lama terjalin...kalo semata2 disebabkan hal ini aku nk memutuskan silatulrahim, itu bukan aku!!!!aku lebih sayangkan persahabatan dari hal-hal lain...cuma yg aku harapkan sekarang, hubungan aku dengan sahabatku kembali pulih macam biasa...macam dulu2..bergurau senda, bergelak ketawa...itu saat yg aku paling rindukan...:(

No comments:

Post a Comment