Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 12, 2010

masa yg dinanti...

Assalamualaikum W.B.T..

Alhamdulillah akhirnya ari jumaat menjelma jua...saat yg ditunggu2 selama ni sudah tiba..aku ase cam da xsbr sesangat nk balik kampung..mau jumpe ibu ayah tersayang..dan jugak aku rindu nk jumpe sume adik beradik aku..cuti raye cine ni sume balik..ni yg best nii..pas2 mcm2 citer la yg kedengaran..sesunggunya aku sgt2 rindukan suasana sebegini..berkumpul ramai2 adik beradik then masak mcm2 makanan yg besh2...owhhhh alamak mesti berat aku pun ikut same naik lps ni..huhuhu..dan dlm pkran aku ni da mcm2 plan nk buat time cuti ni..ase cam xckp lak cuti ni..hehe

citer psl blik kg ni..Insya Allah aku akan bertolak pulang mlm ni ngan 3 org kwn aku...hopefully perjalanan kami dipermudahkan Allah S.W.T dan semoga kita semua selamat sampai ke kg dgn selamat...hati2 di jalan raye okayh....

p/s: kpd semua yg akan pulang ke kg..pandu cermat jiwa selamat, ingatlah orang tersayang...daaa:D

No comments:

Post a Comment