Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Thursday, March 24, 2011

saya rindu sama ini budak...

Assalamualaikum w.b.t,

sapa lagi yg saya rindu kalo bukan budak ini haa...



hye auntie..nama saya iyad zaheen..umur sy 3 tahun daa



erm..bila la sy nk msuk sekolah ni..



ni adik shayang sy..namanya iman zaheera..adik sy ni baru 4 bulan..comel kan adik sy?




ni lak saya ngan Lala..dh lama dia xdtg rumah sy:(




ni iman ngan Lala



ni plak iman ngan cik mad..dolu2 Lala dtg sorang2 je rumah sy..tp skrg Lala dah ada kawan..eh bukanla..Lala dh ada suami dah...hehe


actually dua org bodak ni anak sepupu sy mek..sungguh sy benar2 rindu ngan diaorg rasa mcm dh lama dh jumpa..iman n yad dh besar gedabak dah..kalo iktkan tiap2 minggu nk p jumpa diaorg ni..ingatkan nk pegi wekeng ni tp minggu ni kena g penang sbb ada majlis bertandang adik ipar..ermm rindu sgt2 dhni..arap2 kalo ada masa dptla pegi umah mek minggu ni..sekejap pun jadilah hehe..xsabar nk peluk cium iman zaheera n nk borak2 ngan iyad yg dah pandai bercakap tuu..erm rindu oh rindu..




note: mlm ni Insya Allah bertolak ke penang..semoga perjalanan kami semua dilindungiNya..amin

2 comments:

  1. olololo rindu budak tecit ni ek?? hehehe


    kak zila, anda di tag! sila terjah blog zaa!

    ReplyDelete
  2. alamak..lagumana ni xrajin lagi jwb tag ni..pes time ni hehehe..nti k.zila tera deh..

    ReplyDelete