Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 23, 2011

rezeki aisyah:D

Salam mesra buat semua,

apa khabar kwn2ku hehe..lama xupdate..baru nk bukak tenet aisyah dah merengek2, baru nk sign in aisyah nk susu huhu..aduhh masih belajar menyesuaikan diri dgn rutin baru..penat mmg penat tapi seronoknya xterkata:)..akibatnya byk citer yg dah ketinggalan huhu..kwn2 pun ramai yg bertanya bila sy nk update blog..rindu katanya hahaha perasan betul saya ni ada ke yg rindu????uwekkk muntah dulu la hehe..tp xpa apa2 pun Insya Allah saya akan update jugak setiap kisah2, cerita yg menjadi kenangan dalam hidup saya..inikan blog saya so ikut suka saya la kan huhuhu...

entry ni 'di'dedicate khas utk buah hati saya yg baru aisyah (en.suami dah jadi buah hati lama hahaha, eh xda la apapun en.suami tetap chenta hati saya hingga akhir hayat..amin)..alhamdulillah kelahiran aisyah membawa seribu rahmat dan kebahagiaan buat kami sekeluarga..murah rezeki aisyah..kwn2, sedara mara yg datang melawat aisyah masing2 bawa gift utk aisyah..baju2, hamper2, tilam dan banyak lagila..dan masa raya hari tu pun banyak aisyah dapat duit raya sonok ibunya tolong kutip simpan duit raya..apapun bukan itu yg saya utamakan tetapi apa yg lebih saya harapkan setiap kedatangan kwn2 dan sedara mara yang dtg melawat aisyah dapat mendoakan kesihatan dan kesejahteraan aisyah..itu yg lebih saya impikan..

ok jom kita tgk sebahagiaan hadiah yg asiyah dapat hehe..

 ermm lama lagila aisyah baru boleh pakai baju2 ni..sume besar2 hehe

 stok baju aisyah:)



 sebahagian dari hamper yg dapat..ada lagi tapi xamik gambar pun huhu


kepada kawan2 semua, terima kasih atas ucapan dan hadiah yang diberikan..semoga Allah memurahkan lagi rezeki kalian semua..amin

No comments:

Post a Comment