Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Thursday, February 27, 2014

anok-anok

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua,

dah lama tak tempek gambar anak2 kan:)..dan dah lama juga rasanya tak update perkembangan anak2..kakak aisyah dah masuk usia 2 tahun 7 bulan dan muafah pulak dah masuk usia 1 tahun 3 bulan..alhamdulillah kedua2nya membesar dengan sihat dan makin banyak akal sekarang ni..syukur atas anugerah terindah ni..jom tengok aisyah dan muafah sekarang:)

 kakak aisyah..sekejap je rasa dah besar..cakap pun dah mcm orang tua2 sekarang ni huhu
 kat kg..jalan pagi2 dengan ayah menikmati keindahan kampung:)

 anak manja ayah:)

 imej terbaru..dah potong pendek rambut:)


 adik muafah cekci baru bangun tidur huhu


 kakak to be:)


 anok-anok..sepesen dah muka hihi


ni time bahagia main sama2..kalau tak..ermm buat ibu jadi singa:)


anugerah terindah buat kami..harta dunia akhirat




"Ya Allah, terima kasih di atas anugerahMu ini..berikanlah kesabaran dan kekuatan iman kepada kami untuk mendidik amanah-amahMu menuju ke jalan syurgaMu..jadikanlah kami ibu ayah yang terbaik untuk amanah yang Engkau kurniakan kepada kami..amin ya rabbal alamin"














No comments:

Post a Comment