Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 24, 2009

dik mat oiii dik mat

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua...

Hari ni masuk hari ke-7 umat islam berpuasa..Alhamdulillah setakat ni aku berjaya lagi menahan godaan bazar Ramadhan...x tahu la smpai bila..hehe. Insya Allah if x der aral melintang aku akn blik kg mlm ni....semakin dekat mase nk blik aku semakin teringat dkt dik mat n dik ya...ntahlah nape...mgkin sbb slalu tepon kg n dgr suara dik mat yg pot pet pot pet membuatkn aku mkin x sbar nk bermain ngan dik mat..dh besar dh dia..kejap jer mase b'lalu..kalo b'ckp kalah org tua...ayat power beb...asyik gelak jer kalo dia ckp... dengan pelat2 nye tp sibuk nk ckp..hehehe...apa pun diala peneman ma aku kt umah...adik2 sume g skolah, x la sunyi sgt..actually rumah aku sbnarnya x putus ngan budak2 kecik, lepas sorang besar dpt baby lagi smpai skrg dh 5 org ma aku mengasuh depa adik beradik (ala anak spupu aku jugak)..hehehe..sebab 2 la aku slalu nk blik kg...rindu kt diaorg.. adik ya plak ma ckp x nk minum susu tepung..sebab 2 la tbuh x berisi2...hmm pening kpala gak ma aku nk bagi mkn ape benda la..nestum pun mkn ckit jer, yg si abang (dik mat) plak yg jadi tukang menghabis mknanan..last2 bg jer mkn apa yg patut, bubur nasi la, pisang la..huhu..dik ya ni budak baik sbnarya..kalo jaga betul2 dia x byk ragam...nerd jer tp slalu kena kaco dgn dik mat, sian dik ya..abg plak ganas...si dik mat ni time org nk g mane2 mesti nk ikut, g kedai ke, klinik ke mesti kena bw dia..kalo tanya nk bw dik ya x, siap ckp dik ya biar dok rumah biar dia sorang jer ikut...hahaha...gerammnya aku dgn mulut dia 2 ckp x berenti2...eee...ni x sbr nk blik ni...



mat...tengok cinila.....


amboi dik mat dh nk upsr ke...x cukup umur lg la...



tengok 2...siap jeling kiter plakkkk....



adik ya...(1st day di HRPZII)




dik mat ngan dik ya





baiknya 2 beradik ni....


yayad...rindula, dulu kecik skrg da pndai jalan...mulut pun mcm2 bahasa dh kuar, jerman ada jepun
pun ada...hobi dia men beskal..hehehe, pantang tengok beskal mesti nk naik kalo x bagi, siap r nangis...yayad ni cerdik sangat2, time suh mandi kalo sebut towel mesti dia g amik towel, kalo mtak bedak automatik dia p amik bedak, pendek kate bertindak mengikut arahan la..hehehe....eee bila la aku nk g bangi niii...minggu ni dh blik kg, minggu 1 lagi la, tingin nk p pasr Ramadhan bangi:)...n g umah mek...nk jumpe yayadddd...





fevret yayad...men helmet



ha..tengok ape 2 yayad...tengok beskal ke????





wajah bdk yg frust x dpt nek beskal...hehehe....


No comments:

Post a Comment