Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 28, 2010

Al-Fatihah..

Assalamualaikum W.B.T..

Mlm ni Insya Allah aku akan balik kampung menaiki bas...cuti 3 hari sempena cuti hari wilayah 1 feb ni...memang aku x sabar dah nk tunggu raya cina...lalu aku buat keputusan utk balik gak minggu ni..namun dalam aku menghitung saat untuk balik kampung, aku telah menerima satu berita sedih-ayahanda tercinta kawanku telah kembali ke Rahmatullah pagi tadi...sungguh aku terkejut menerima berita itu sebab selama ni memang aku tahu yg ayah dia sakit...dan kawanku itu jugak sepatutnya balik kg mlm ni jugak namun takdir Allah telah menentukannya...sesungguhnya tiada yang kekal di dunia ini kerana semuanya hanya pinjaman sahaja..kematian itu sesuatu yg pasti dan ianya mengingatkan kita supaya memuhasabah diri dan perbanyakkanlah ibadat sebab kita tidak tahu bila masa kita akan tiba...semoga kawanku dan keluarganya sabar dan tabah menghadapi dugaan ini dan semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...Amin..

1 comment: