Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 17, 2010

merlin oh merlin

Assalamualaikum W.B.T

yea yea citer merlin da kembali...w/pun dah bbrapa minggu berlalu tp aku baru berkesempatan nk komen pasal fevret movie aku ni...ntah naper aku suke sgt2 ngan citer ni..tiap2 mlm ahad jam 9.00 mlm mesti aku da terpacak depan tv..siri pertama dulu aku x pena miss 1 episod pun...xcukup ngan tv3..kt hallmark pun aku folow gak..hehe ntah ape yg menariknya pun aku xtau tp yg pasti aku suke bangat dgn ceritanya setiap minggu...paling aku suka wataknye of cos la merlin...n aku suka sgt karakter gaius dan gwen...huhuhu

lepas abis siri pertama dulu, aku tertunggu2 gak bila la next series nya...bila nmpak jer iklan kt tv3 ase cam nk melompat jer..hehe, w/pun dlm keadaan yg mengantuk sgt2 tp demi merlin aku sanggup tunggu sampai citer abis...huhu..kalo citer lain da selamat la...hehe

lagi satu hobi melayan citer korea cam da kembali meresap dalam diri aku...lately aku rase cam nk tgok balik citer2 korea yg pena aku 'giler' tgk jaman study dulu...full house, my girl, wonderful life, stairway to heaven dll..dan dah agak lame jugak aku x masuk kedai cd cari latest korean movie..mesti berlambak citer2 baru...tp yg jadi masalahnya aku ni x der laptop la plak sebab ms study dulu aku pakai pc jer, kt rumah sewa aku ni pun x der vcd player...aduhai terpaksa la ku pendam hobi aku ni...bukan ape aku ni sebenarnya dah x tahu nk wat ape setiap kali wekeng tibe...hr sabtu ahd jer mesti aku pening pk ape xtvt yg aku nk buat...sekurang2 nye kalo bleh layan citer korea best gak...ermmm..

k la...x tau nk coret ape dh..ke 'blurran' sudah melanda..daaa...

No comments:

Post a Comment