Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 10, 2010

sajer-sajer jer

Assalamualaikum W.B.T

excelli x der pe2 citer pun..tp sajer jer tangan ni nk write sometin hehe...dah alang2 'ter' coret ni saje jer la nk kongc citer psl wekeng ari 2...hmm..2 hari cuti aku rase cam boring plak..why???aku x tahu nk wat ape ms cuti ni, nk kuar ngan kawan2 pun, kebanyakan kawan aku da ade family masing2 n kalo yg bujang pun da ade agenda sdri huhu..kalo dulu ade jer plan aku kuar g mane2 tp skrg sume 2 da berlalu..tp duk umah pun cam serba x kena gak..so ari sabtu tu aku hbiskan ms setelkan keje2 umah...basuh baju, kemas bilik, kemas rumah, termenung pas sambung keje balik..ingat nk p bangi boleh gak manje2 ngan yadzaheen tp mek x reply lak msg,upa2nye phone dio tertinggal lam kete patutlah x reply....arghhhh...boringnye...akhirnya lam kul 4ptg aku terlelap setelah penat melayan kesunyian..ahakkzz..lam kul 6 lebih barulah aku tersedar...tp kesunyian melanda lagi, lalu aku amik tepon terus col lina...hilangla ckit rase sunyi boleh borak2 n gelak2 ngan lina...lepas maghrib aku da x tau apa nk buat...aku wat keputusan nk p alamanda nk abiskan mase..at least leh gak cuci2 mate ni...tengok2 housemate aku (zai-housemate baru hehe) ade, so aku ajak dia g skali...huhuhuu..aku beli ckit stok2 makanan n malam 2 tercapai la hasrat aku nk makan kfc..hehehe...balik2 umah tengok tv jap n terus zzzzzZZZZ....

ahad...aduh sehari lagi ni apa aku nk buat...sudahnya aku tido sampai kul 10pg baru aku bangun...huhuhu..lantas aku msg mek dio ado rumah ke tak...dia kate ade terus aku decide nk p bangi...lepas zuhur aku singgah jap beli iron board kt kedai perabot di bbb...then terus p umah mek...hapinye tengok yadzaheen..makin besar dah..dah la ngan keletahnya 2 mampu membuatkan aku lupa seketika masalah aku...miss u so much yadzaheen:D...dalam kul 5 lebih2 aku pun decide nk balik umah coz dlm ati niatnye nk iron baju keje tuk seminggu...otw balik singgah uniten jap beli cekodok n terus pulang ke rumah...sampai2 jer bukak tv cam best plak citer..niat nk gosok baju ntah ke mana2 dah..huhuuhu...

lepas isyak dok lepak depan tv layan AJL..akhirnya malam tadi pecah rekod gak la sebab aku tido pukul 12 lebih..fuhh jarang2 2 aku boleh bertahan mcm 2...apa pun aku lega sangat2 sebab 2 hari cuti dah berlalu dan esok dah keje balik...at least kalo ade kt opis aku xlah rase boring sgt sebab boleh wat keje n borak2 ngan member2 opis..hehehe..

begitulah serba sedikit citer aku yg tengah dilanda kesunyian dan keboringan yg amat...hmm x sbr rase nk tunggu cuti raya cina nk balik kg...ntah2 sebelum raya cina aku dah balik hehehe....home sweet home..daaa..

No comments:

Post a Comment