Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 23, 2010

hepy momen wif mummy danish

Assalamualaikum W.B.T

Tanggal 26/2/2010 bersamaan 12 Rabiulawal 1431 Hijrah, my besfwen ena selamat melahirkan cahaya mata sulungnya di Hospital An-Nisa', Kota Bharu..dan aku sebagai sahabatnya tersangatlah gembira mendengar berita itu..ena dan husbandnya dikurniakan baby boy yg tersangat2lah comel dan diberikan nama Muhamad Fareez Danish (tul tak spelling ni ena?)..hehe..Alhamdulillah baby ena sihat walafiat...

dan mase aku balik kg aritu sempat aku luangkan masa sekejap untuk melawat ena di rumahnya..dekat jer ngan rumah aku kt jelawat tu jer..huhuhu..setelah agak lame xjumpe ena, ni lah baru kami berjumpe kembali..dahlah masa dia kawin aritu aku x dapat pegi, jumpe2 lak dh dpt baby..hehe..mase aku pegi danish sedang tidur tapi sepanjang2 aku kat situ, danish langsung la xhiraukan org di sekeliling...asyik tidur memanjang..macam2 yg aku buat utk sedarkan danish tp dia tetap mcm tu gak...orang bergambar pun tido, orang gelak pun dia tido sampai aku nk balik pun dia tetap tido jugak...hmm nasib la ila xdpt tengok danish bukak mata..hehe

ena lak aku tgk slim melim xmcm org pregnant pun sebelum tu..tetap langsing walaupun baru lepas bersalin..apa rahsianya ena?????hehehe..apa pun kepada ena dan fendi, semoga terus dimurahkan rezeki dan semoga kehadiran danish menambahkan kebahagiaan ena sekeluarga..friendship 4ever...miss you...daaa...




ni lah si comel Muhammad Fareez Danish




tetap setia dengan tidonya..





tengok aku cium pun dia masih tido...danish bangunla sayang....





ni la mummy danish..my very besfwen 4ever




achik ila dan mummy danish

No comments:

Post a Comment