Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 24, 2010

kereta idamanku...

Assalamualaikum W.B.T

setiap orang pasti ada kereta idaman masing2 kan?tak terkecuali aku pun ade aim satu kete ni..kalo nk beli mmg xmampu laa..just pendam jauh di sudut hati jer...hehe.sbnarnya byk gak kete2 yg santek2 (pjm ayat ain hehe) yg aku berkenan tp dlm byk2 tu yg ni yg paling aku suke....



haa..ni la kete idaman aku..Mitsubishi Lancer Evo-X color merah...tu dia reganya RM100k-RM200k ok!!!..for sure la skrg aku xmampu kan..tp xpe aku x menyimpan harapan yg tinggi pun tuk dpt kete ni,sekadar suke2 jer..bak kata org tu hidup ni kena ikut keperluan bukan kehendak...bagi aku xdapat miliki kete ni, dapat naik sekali pun jadiklah..hehe.. dgr2 citernya utk market kt mesia ni diaorg jual 100 unit jer..so saperla yg bertuah tu yer...

apa pun aku sangat2 bersyukur sebab aku dah ada myDBJ untuk menemani aku ke sana ke mari..Alhamdulillah aku senang mengamalkan konsep 'ukur baju di badan sendiri'...usah berlebih2 dalam segala hal..bersederhana itu lebih baik...so hargailah apa yg ada di depan mata dan usah mengharapkan sesuatu yg mustahil akan kita miliki...tadaaa...

No comments:

Post a Comment