Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Thursday, June 21, 2012

rindu yg tidak tertanggung terhadap anak tersayang

Assalamualaikum,

minggu ni masuk 3 minggu berjauhan dengan anak tersayang..hari2 hati ni teringatkan aisyah di kg..kat opis, tengah drive, tengah masak pendek kata setiap saat memang hanya aisyah je dalam hati dan fikiran ni..ayahnya tolak ke tepi hehe..

dan disebabkan kerinduan yg xtertahan tu, akhirnya saya buat keputusan utk balik kg mlm ni sorang2..eh tapi saya dah minta izin en.suami terlebih dahulu ye..kenapa saya balik sorang2?sebabnya esok (jumaat-ahad) en.suami ada perkhemahan sekolahnya di sungai congkak..sebab tu la xdpt balik sekali..daripada sorang2 kat rumah baiklah saya balik kg kan kan:)..xsabar rasanya nak peluk cium dakap aisyah kuat2..mengikut laporan dari adik saya, aisyah semakin hari semakin cerdik dan pandai..mcm2 dah yg aisyah tahu buat, ok xpe nanti balik ibu check sejauh mana kebenaran laporan cik anis tu hehe..

oh ye mlm ni saya balik naik bas dari putrajaya..dah lama rasanya xnaik bas ekpress ni hehe..harap2 ok la..maklumlah skrg ni duduk sekejap pun dah cepat lenguh dan sakit pinggang:)..harap2 perjalanan lancar dan saya selamat sampai ke kg dengan selamat..amin

oh aisyah..ibu dan ayah sangat rindukan adik..tunggu ibu balik ye


note:

minggu depan Insya Allah saya dan en.suami akan balik ke kg lagi utk mengambil aisyah pulang ke sisi kami..biar family d kg plak yg terindu2kan aisyah huhu..

No comments:

Post a Comment