Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Thursday, June 28, 2012

akhirnya terpaksa mengalah

Assalamualaikum,

wah bukan main lagi tajuknya padahal xda apapun hehe..alkisahnya mcm ni..kat opis saya ni ada buat jualan puspanita selama 2 hari bermula hari ni dan esok..mula2 tu mmg dah berniat xnak turun sebab dah tahu kalau turun confirm akan ada benda yang sangkut:)..

last2 terpaksa turun jugak sebab nak pegi atm..tp kan atm tu letaknya dkt kawasan gerai2 jualan puspanita tu..dah alang2 sampai situ hati pun duk menghasut suh jalan2 huhu..saya pun jalan2 la mmg xda niat nak membeli pun..org kata cuci mata:)..pastu belek2 tudung, baju2 dan barang2 lain..last2 terstop la dkt kedai yg jual aksesori baby ni..mcm2 ada..headband, scarf rambut, penyepit rambut, dan mcm2 lagi..mula2 tu just belek2 je sambil buat2 tanya harga..ohh sumenya cantik2 belaka..cair dah hati ni..hati pun menghasut lagi suruh beli..beli dan beli:)

tp dlm masa yg sama duk pikir headband aisyah pun dah byk..mcm2 color ada..pastu pengikat rambut pun dah ada..tapi disebabkan naluri ibu ni nak tengok anaknya kelihatan cantik maka akhirnya kalah jugak dengan kata hati..dan akhirnya tersangkutla aksesori kat bawah ni..sumenya utk aisyah bidadari kecil comel ibu dan ayah:)..

 cantik kan?macam ni la kalau ada anak perempuan hehe


apa nak buat sumenya cantik2..kalau ikutkan hati mahu saya borong sumenya hehe..ermm xsabar nak pakaikan dekat aisyah..tapiiiiiii aisyah bukannya suka org usik2 rambut dia mula la nak tepis2..tapi xpa ibu akan pastikan aisyah dgr ckp ibu (nada garang) hehe...xpa la sesekali membeli utk anak (boleh percaya ke sesekali ni?)..lepas ni lambat lagi baru boleh beli balik..tapi masalahnya saya memang xpercayakan diri sendiri..mulut kata xnak tp tangan dah hulur duit nak bayar:)

ok lah jam dah nak pukul 5..nak siap2 balik dah..hari ni saya berpuasa lagi..masih ada 10 hari utk habiskan puasa ganti..harap2 sempat habis sebelum ramadhan tiba..azam tahun ni xnak tinggalkan puasa dan xnak ganti puasa tahun depan..Insya Allah..

No comments:

Post a Comment