Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 2, 2009

corat-coret aidiladha

Assalamualaikum W.B.T

raye aidiladha tahun ni aku dpt cuti 5 hari...jadila..tp buleh dikatakan mase aku byk dihabiskan kat luar rumah...nk buat cam mane time2 ni la org berlumba2 nk kenduri...full dah jadual aku..yg x sempat pegi pun ade maklumlah cuti bukannye lame...tp raya pertama 2 mmg aku dok rumah jer..penat drive 15 jam pun tak hilang lagi...cume ptg 2 je g umah mak sedare kat pulau semut beraye sane sambil tgk spupu aku xcident moto...harap2 bedul cepat sembuh ye....ok lah...kt bwh ni ade citer2 spjg cuti raye ari 2....layannnn.....


Pertunangan Marlia dan Zaidi

sabtu (28/11/2009), kwn baik aku-lia akan melangsungkan pertunangan bersama pilihan hatinya.. [cikgu ek lia:D]...dh sesuai sgt dengan mu lia..dah la org bachok 2 jer bertuah mu lia...hehe...sebelum g umah lia aku g amik dayu kat tunjong then barula g umah lia..tibe je kt sane tengok2 rombongan peminangan da smpai..aku apalagi nek kot dapur la jawabnya...sib baik ma lia ade kt dapur...hehe..pas terus aku masuk bilik..tengok2 lia da siap make-up sume...ala3 tomeynya...hihiii..x lame kemudian majlis pertunangan pun berlangsungla...aku suke bab2 cenggini ni..hehehe...lebih kurang kul 5.30 cam 2 majlis selesai....dan rombongan pun balik la...tinggal la aku, dayu n lia..x lame lepas 2 kak jea ngan adik dia smpai..apalagi kecoh arrr rumah lia...apa pun kepada lia&tunang..diucapkan semoga jodoh berpanjangan hingga ke akhir hayat...dan banyak2 kan bersabar menempuh segala rintangan yang mendatang sepanjang tempoh pertunangan ini..fuuhh ayat x tahan:>..k lah enjoy da picture tp gmbr x cantik..maklumlah h/p aku cap ayam jer..huhu





aku dan lia



saat-saat yg mendebarkan...hehehe




lia dan tunang




dayu..aku..lia n kak jea




Majlis Perkahwinan Chah&Nazri

ahad plak (29/11/2009) aku, kak jea n haslina pegi kenduri kawin chah di manir, ganu...actually chah da nikah bln 8 baru ni tp majlis baru dibuat hari ni.maklumlah chah ni ngajor nun jauh di kapit, srwak so ni la mase yg sesuai utk wat majlis...aku bertolak dr rumah kul 7.30 pg g amik kak jea dulu kt selising..then singgah setiu amik haslina pas 2 baru pegi umah chah..ramai gak geng2 yg dtg masa ni..syeraf&family, nazri, pearl, zai dll..lame x jumpe sonok rasenye..hehehe..tingat kenangan mase blaja kt jengka dulu...huhuhu..pas selesai umah chah, kak jea ajak g satu lagi tempat kenduri rumah sain dia kt marang...pegi la kitaorg ke sane plak...dlm kul 4 barulah bertolak pulang ke rumah..otw balik singgah jap k.besut beli kepok pas 2 baru sambung perjalanan..akhirnya aku smpai ke rumah dlm kul 8 lebih..malam jugak nmpaknya..ayah aku da pesan awl2 jgn blik mlm tp nk wat cam mane..keadaan tidak mengizinkan..sory deh ayoh...pe pun layan je la gmbar kat bwh ni.........daaaaa....



aku..chah n kak jea



No comments:

Post a Comment