Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Thursday, December 10, 2009

tolong!!!aku x mau jadi mcm ni lagi!!!!!

Assalamualaikum W.B.T

sejak seminggu yang lepas...satu perkara bermain2 dalam fikiran aku...masalah berkenaan dengan kehidupanku..dan boleh dikatakan yang berkaitan dengan masa depanku.....namun ianya memang susah untuk diterangkan..boleh dikatakan fikiran aku sekarang ni bercelaru dan tidak tenang..Astaghfirullahalazim....haruskah aku berfikir tentang semua itu?????

dan yang paling aku rasai perbezaan pada diri aku skrg adalah selera makan aku semakin bertambah2...aku pun pelik sebab kalo org lain mungkin kalau tension hilang selera makan tapi aku terbalik plak..tulunnn!!!!aku x mau dah jadi mcm dulu...semua org dok kate aku 'sihat'...gemuk...dan sangat2 berbeza dari dulu...

kalo dulu berat badan aku naik sebab tgh ??????..mase 2 mmg aku mkn byk2 sebab nak elakkan dari terus berfikir masalah yang melanda ketika itu..

dan nampaknya perkara tu berulang lagi sekarang dan akibatnya...jadi cam ni la..asyik nk makan jer kejenya.....sume diet2 hilang ntah ke mana dah...aku dah tak hiraukan tu semua..yang penting aku nak makan......makan....makan.....dan makannnn!!!!...tapi aku x nk gemuk lagi........tulunnn!!!!



mase ni x sampai sebulan di BKP





selepas setahun di BKP




No comments:

Post a Comment