Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 23, 2009

balik kampung......

Assalamualaikum W.B.T

esok jumaat (25/12/2009) aku akan balik ke kampung lagi demi bondaku yang tersayang...dan Insya Allah aku akan bercuti sampai tahun depan..hehe..seminggu tuuu (ecxelli ni rutin tahunan aku...setiap hujung tahun aku akan menghabiskan mase bersama family tersayang).....dan dalam tempoh bercuti ni aku nk mengambil kesempatan untuk memuhasabah diri...menenangkan fikiran dari segala masalah kerja mahupun personal life aku...dan jugak aku nak memikrkan masa depanku dan family tersayang...dan semoga kehadiran tahun baru 2010 ini aku akan menjadi lebih kuat dan matang dalam meniti arus kehidupan...

soalan ni bese ditanya oleh sesiapa sajer setiap tahun..."apa azam tahun baru ni???"...hmm bagi aku, aku tidak ada jawapan untuk soalan itu..y???sebab aku dh takut nk ada azam dan impian...biarlah takdir yang menentukan segala-galanya...tp apa yg pasti aku akan cuba berubah untuk menjadi seseorang yang berpijak di bumi yang nyata (cehh ayat skema la plak...hehe)..cuma satu je harapan aku untuk tahun baru ni..."semoga Allah menyembuhkan penyakit bondaku dan semoga bondaku dikurniakan kesihatan yang baik dan dijauhkan dari segala kesakitan...amin.."


Sekian citer kehidupan untuk 2009....semoga kehadiran 2010 memberi sinar untuk kite semua...daaaa...:D





No comments:

Post a Comment