Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

makanya besok pun cutilah...

Salam ukhwah,

berita gembira di pagi khamis, sempena kejayaan malaysia merangkul piala suzuki aff malam tadi telah memberi tuah juga kepada kami yg keje gomen ni bila PM mengumumkan besok adalah cuti umum!!!!ya beda bedu..tahniah kepada pasukan malaysia yang berjaya membuktikan kehebatan pasukan kita di mata negara2 asia..wahhh cam tinggi je semangat kesukanan aku ni padahal hampeh!!hehe, tp w/pun aku bukanlah pengikut setia berita2 sukan ni tapi jgn pk aku xamik tahu langsung ye, especially kalo game melibatkan pasukan kelantan sudah tentu aku sokong w/pun xda la nk bersorak bagai, sekadar penonton sahaja n sesaje tumpang kemeriahan org yg tgk bola huhuhu..sama gak cam mlm tadi w/pun hanya berdua je ngan en.suami tp aku duk gak depan tv layan final malaysia vs indonesia sambil mengungap kentang potato n nuget..ermm actually dua makanan tu la dinner kitaorg mlm td hehehe, bkn xnk msk tp en.suami yg xnk mkn nasi..dia suh goreng kentang n nuget jer, fuhh nasib baik kalo x penat gak aku mlm td, bkn xnk masak tp lately aku mudah n cepat penat, kalo boleh balik je keje nk rehat baring2 je, bukan malas tp itulah hakikatnya aku sekarang mcm xda tenaga n xda mood nk buat keje2 rumah..ermm, opps jauh plak lari tajuknya, k lah kpd semua kengkawan yg bercuti besok, selamat bercuti n manfaatkan masa yg diberi dgn sebaiknya..Insya Allah panjang umur jumpa lagi tahun depan..amin..



p/s: nk wat pe ek cuti 3 hari ni, xda idea la plak tapi excelli aku lagi suka kalo dpt duduk rumah je sepanjang cuti ni...nk rehatkan badan n minda..:)

No comments:

Post a Comment