Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Sunday, December 26, 2010

teringin...

Salam ukhwah,

teringin???issh apa nk jadi ngan aku ni tiba2 teringin la plak mcm lagu shima pun ada hohoho, sebenarnya aku teringin sangat2 nk makan/minum benda alah kat bawah ni:>>


air kelapa muda


air tebu


nenas



mangga

tu lah antara makanan yg menjadi idaman aku buat masa sekarang namun malangya aku xboleh lagi merasainya skrg sebab haritu kan aku keguguran, so semua makanan yg kat atas ni memang kena pantang dulu..tapi kan aku teringin sangat2 nk minum air tebu, air kelapa muda, buah nenas yg digaul garam dan gula n yg paling aku nk makan sangat2 buah mangga cicah cuka nipah..ermm bilala agaknya aku diluluskan makan semua ni:(






2 comments:

  1. adoii zila...huhuhu tapisan keselamatan lepas ke dak ni??? hehehehe tp lau nk accompany i ade jep :))

    ReplyDelete
  2. ntahla ninie, ketat tapisannya tu huhuhu, ok bereh nati dah lulus kita g borong ek..:P

    ReplyDelete