Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Thursday, December 16, 2010

***selamat pengantin baru zira***

Salam ukhwah,

entry ni adalah khusus buat sahabatku, noor azira binti mohd raiz a.k.a zira..11 dec 2010 yang lalu zira telah selamat bergelar isteri kepada seorang suami yang cukup bertuah memilikinya..tahniah untuk zira dan saiful:P eniwei nk citer ckit pasal zira ni hehe, aku ngan zira mula berkenalan semasa sama2 kursus asas pengenalan bagi penolong pegawai tadbir di everly hotel, melaka pada tahun 2007..dan ditakdirkan kitaorg sama2 posting di kem. kewangan..dan pada masa tu keluarga zira la yang bersusah payah mencari rumah sewa dan akhirnya kitaorg dapat rumah sewa di pangsapuri putra damai, presint 11..masa tu cari punya cari lagi housemate terjumpa la izan n kak lin (kwn2 sekursus dlu)..lalu dudukla kitaorg berempat di rumah itu hehehe..aku lak duk sebilik ngan zira so kitaorg byk berkongsi citer masing2 terutamanya bab2 percintaan..sama2 bahagia sama2 berduka lara hehehe..masa tu kitaorg berempat selalu duk berteka tekuk sapa yg akan kawin dlu..(rupa2nya aku dlu yg kawin:D..alhamdulillah)..

masa zaman tu aku ngan zira n izan byk g kusus sama2..kursus induksi, btn dll..tapi jodoh zira ngan kitaorg xlama sebab lepas tu dia dah pindah ke pinggiran putra..w/pun begitu kami tetap jumpa kat opis sebab keje mmg sebumbung kan hehehe..dan akhirnya zira org kedua dalam housmate kami dulu yang mendirikan rumahtangga..namun alham dulillah ditakdirkan sekali lagi rumah aku ngan zira dekat2 jer cuma berlainan blok..hehe pasni bolehla kita kunjung mengunjung ek..:)..ermm tp aku xsempat nk g kenduri dia kat ipoh, keadaan xmengizinkan..tp kat bawah ni ada ckit pesanan utuk pn.noor azira binti mohd rais:P


to my dearest zira,

  • selamat menempuh alam rumahtangga, banyak2kan bersabar dalam mengharungi suka duka hidup bersama ni..
  • semoga menjadi isteri yang solehah dan pandai menjaga hati suami (ni pesanan utk aku gak la huhu)
  • semoga cepat2 beroleh cahaya mata ek:P
  • welcome to da club, pasni leh kongsi citer2 kawin lak ek..masak2, hias2 rumah hehehe
  • last but not least, friends forever n ever..Insya Allah




ni masa btn kat ulu sepri, rembau, n9






masa induksi umum kat INTENGAH


p/s: sori zila xdpt g kenduri aritu, nanti jemput datang rumah tau ngan husben..hehehe

2 comments:

  1. Terima kasih Zila...
    terharunya ada entry khas utk zira, hehehe...
    friends 4-ever

    ReplyDelete
  2. sama2 zira, maaf xdpt dtg kenduri zira..selamat pengantin baru,semoga dirahmati Allah dan bahagia ke akhir hayat..amin

    ReplyDelete