Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Monday, March 12, 2012

bila aisyah sudah pandai melasak

Assalamualaikum,

ohh dah lama saya xupdate perkembangan aisyah kan..ratu hati ibuayah:)..

esok aisyah dah nak masuk 8 bulan dah..cepat je masa berlalu kan?masih teringat2 lagi kenangan melahirkan aisyah..(eh sampai la ni xsori lagi detik kelahiran aisyah..asyik duk peram dlm draf je hehe)...

sejak dari usia 7 bulan..sangat banyak pencapaian yg aisyah tunjukkan kat kami..paling ketara dari segi perangainya..dulu ala2 sopan je tp sekarang..makin terserlah ayumu kelasakannya huhu..fuhh penat ibu dan ayah melayannya..(penat tp gembira dan bahagia)..

k lah...kita bercerita sambil tengok gambar ye..dah lama xda gambar terkini aisyah kan..apalagi mehla tengok:D

 dah pandai angkat tangan minta dukung..sori la dik ibu banyak keje nk buat..adik main sorang2 dulu deh hehe

 bila ibu kat dapur..aisyah pun nak masuk dapur gak..terhuyung hayang mengengsot semata2 nk g kat ibu:)

 jenguk2 dapur..aisyah said "oh inilah dapur":D (tempat yg aisyah baru explore)

 letak dpn tv..mainla dgn toys2 sume tu..tp aisyah bukan layan sgt mainan2 tu..paling tidak belek2 sekejap pastu xminat dah..paling aisyah suka skrg gerak sana gerak sini pegang tu pegang ni..dan fav dia..tayar stroller n remote tv:)

 bila dah agak2 penat main..relaks dulu tgk tv sambil minum susu:)

 pastu kembali melasak..suka sangat nk g pegang decoder astro tu..aisyah2 (geleng kepala)..tengok tu sekeliling tempat dah 'pagar' tp aisyah xpeduli pun..boleh panjat kan dik hehe

 pastu bila ibu buat2 marah mulala buat 'muka xbersalah tu ye'..ni saja la nak buat hati ibu cair ni:D

 lagi satu aksi fav aisyah..suka sangat menyorok bawah meja..kadang tu bila kat dapur, jengah ruang tamu tengok2 anak kesayangan ni xda..bila cari2 rupa2nya ada ni haa..bawah meja tempat ayah buat keje..ermm anak oh anak..bila panggil sengih je yg aisyah tahu:)

 aisyah ni suka ngan buku2 or yg bersifat kertas..pantang jumpa habisla:)

 amboi seronok nampak duk main fail ayah tu..kaki angkat tu yg xtahan huhu

 ermm yg ni mmg xboleh nk komplen dah..bila ibu nk lipat kain..aisyah pun nak 'tolong' sama hehe


 mmg aisyah enterprem sokmo time nk melipat kain..bilala nk siap kalo mcm ni hehe

 last2 bila dah penat main..mcm ni la jadinya..tertido sendiri..buatlah apapun mmg aisyah xpeduli dah hehe

pemandangan biasa:)..xpernahnya nk tido setempat

fuhh..seharian bersama ratu hati benar2 membuatkan masa berlalu begitu pantas..satu demi satu yg aisyah belajar..dan sesungguhnya setiap detik bersama aisyah adalah sangat2 membahagiakan ibu dan ayah..setiap hari aisyah semakin pandai, bijak dan semakin panjang akalnya membuatkan ibu ngan ayah xtahu dah nk ckp macamana sebab aisyah adalah tersangat sweet dan menghiburkan hati ibu dan ayah..we love u so much dear!!!


2 comments:

  1. Huhuhu mmg lasak ek aisyah...mcm2 nk bust :-)

    ReplyDelete
  2. comei aisyah.nanti dpt kaki x larat lah nak kejar...hehe

    ReplyDelete