Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 26, 2012

curi-curi update

Assalamualaikum,

seminggu dua ni masa saya sangat2 terhad..baik di opis mahupun di rumah..di opis sangat2 bizi dgn keje..di rumah pun dah lama saya x 'servis' hehe..kain baju bertimbun xsempat nak lipat..bak kata en.suami kalau basuh baju dia xda masalah sbb mmg dia pun yg rajin basuh baju dari saya hehe..tp bab melipat tu dia xreti huhu..tp xpa saya xkisahpun cuma masa je yg x mengizinkan..xkan nak suruh suami plak lipat kain kan hehe..

tambah plak weekend y lepas kami ada  buat makan2 ckit kat rumah..tu yg super duper sibuk..nati dah free skit saya update pasal makan2 tu ek..arini plak saya kena outstation ke pd sampai rabu..aduh sayunya hati nak berjauhan lg dgn aisyah:(..dahla semalam xlama pun dpt manja2 dgn aisyah sbb saya sibuk di dapur..kalo ikutkan hati nak je bawa aisyah sekali tp aisyah nak duduk ngan sape huhu..ayahnya plak sekolah..

k la ye..saya nak gerak ke pd dah..pegi awal tkut xjumpa hotel tu hehe..tambah plak malam ni dah start kelas..aduh penat!!!!semoga Allah meminjamkan kekuatan kepada saya untuk melalui semua ni..sbb minggu depan saya kena g johor plak..berat hati nak tinggalkan en.suami&aisyah tp nk buat mcmana dah keje saya mcm ni..

p/s: bie, jaga adik elok2 ye..love both of u very very very much!!!!! 

No comments:

Post a Comment