Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 20, 2012

my family in da house:)

Assalamualaikum,

apa khabar semua?saya alhamdulillah sihat..syukur pada Allah kerana masih memberikan kesihatan yg baik untuk saya dan keluarga..alhamdulillah..

sebenarnya arini saya baru masuk opis sebab minggu lepas saya bercuti+outstation..dan semalam saya baru sampai putrajaya..fuhh penat seharian drive dari kelantan ke putrajaya..dah lama xdrive jauh2 mcm ni..maklumlah sebaik saja kawin dah selesa jadi co-pilot je hehe..bukan xnak drive tp en.suami yg xbagi huhu..kali ni en.suami balik putrajaya naik bas sorang2 sbb dia dah keje hari isnin tu...saya pulak ada ceramah ari isnin kat JPS Kota Bharu..so terpaksala saya bawak keta sendiri huhu..dan kali ni my family ikut sekali dtg sini..sukanya:D..dan sekarang my mum, ida n anis (my sis) ada kat rumah:)..cuma ayah n adik bongsu saya je yg xikut sbb dah sekolah..so minggu ni saya x hantar aisyah ke pengasuhnya sbb dah ramai babysitter kat rumah hehe..

k la kawan2..saya bizi ckit nk setelkan keje sbb minggu dpn n awal april sy kena outstation lg..masuk opis pun 2-3 hari je seminggu..nanti bila masa dah mengizinkan saya akan update blog ni..banyak cerita menanti:)..just utk kenangan kami sekeluarga di masa hadapan:)

eh..nak tgk aisyah x hehe..ni gambar2 masa nk balik kg dan semalam (dari kg)..saja nk tempek hihi..

 aisyah nak balik kg dah:)

 amboi garangnya dik hehe

 aisyah ngan tok ma:)

syoknya tido..buat mcm kat rumah plak aisyah ni..kemain lg lena maklumlah posisi fevret..tambah plak sambil peluk lulu kesayangannya tu:)



k..selamat bekerja ye kawan:)

1 comment: