Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Friday, March 9, 2012

i'm back

Assalamualaikum,

alhamdulillah..hari ni saya dah masuk opis setelah 5 hari outstation ke kota bharu dan penang..masuk opis arini terus ada meeting..tambah pulak arini hari jumaat..so masa begitu pantas berlalu..kalau ikutkan banyak keje yg saya nk setelkan..maklumlah minggu dpn saya dah nak bercuti dan terus sambung dgn outstation kat kota bharu lagi..ermm bos mmg akan suruh saya kalau ada ceramah kat kelantan:)..

5 hari saya berjauhan dgn aisyah..dan harini bila dtg opis ramai kawan2 yg tanya  aisyah ok ke sepanjang ketiadaan saya..dan jawapannya..alhamdulillah:)..aisyah xmeragam pun bila duk dgn ayahnya..setiap masa en.suami akan report apa yg aisyah sdg buat, apa yg aisyah mkn dll..syukur sangat2 sebab Allah mengurniakan suami sepertinya..hebat di dapur, hebat juga menjaga anak..*ehem*(bodek:D)..dan saya juga meletakkan sepenuh keyakinan dan kepercayaan yg en.suami mampu jaga aisyah dgn baik sekiranya saya kena outstation di masa2 akan datang..tapi perasaan rindu xyah cakaplah..setiap detik teringatkan aisyah ngan ayahnya je..5 hari mcm 5 tahun:)..

ohh..dah hampir pkul 5..kejap je tengok2 nak balik dah hehe..bestnya dpt rest dihujung minggu..memanfaatkan masa dgn keluarga tercinta..tapi pagi esok en.suami plak ada aktiviti sekolah..*erm..yg ni xbest* huhu..apapun kpd kawan2 semua..happy weekend to you all..:D

No comments:

Post a Comment