Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, April 4, 2012

ayah punya kerja

Assalamualaikum,

ni masa aisyah berusia 6 bulan..alkisahnya si ayah suka sangat buli anak dara bambam ni..dan si anak pulak ikut je apa yg ayah dia buat..ermm nasiblah dik hehe..


 suka letak aisyah dalam bakul kain

 aisyah apalagi seronokla dia hehe

kalau nak amik bawak keluar xnak tuu..

 seronok sangat ke dik duk dalam bakul tu hehe

 apa la yg dibeleknya tu:)

 yg ni plak masa g shopping kat manjaku bangi..aritu xbawak baby carrier..tp sbb berat sangat nak dukung en.suami pun letak aisyah dalam bakul ni..muat2 je ngan tubuh aisyah:)

 cer tengok muka protes aisyah tu hehe

last2 pasrah je:)

2 comments:

  1. Hati2 Zila..jgn buat macam ni slalu..kadang2 kita terleka..anak ke mana nanti...better dukung...lau ade troli xpe... hmmm comel aisyah :)

    ReplyDelete
  2. kat manjaku tu kelakar.muka aisyah pon muka x puas hati

    ReplyDelete