Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 8, 2012

misi diteruskan

Assalamualaikum,

alhamdulillah, hari ini misi diteruskan kembali..misi apa tu?misi menggantikan puasa la hehe..haritu 'ter'stop sekejap sebab non stop outstation bagi ceramah utk pelbagai jabatan..mmg agak memenatkan bila terpaksa keluar sana sini..naik flight turun flight..ada yg drive sendiri..dan paling memenatkan menanggung rindu insan2 tersayang..siapa lagi kalau bukan en.suami dan aisyah, anak ibu yg semakin bijak skrg ni:)..syukur sangat2 sbb aisyah boleh stay dgn ayahnya dgn baik..tp jauh di sudut hati ibu, rasa sangat2 bersalah sbb terpaksa 'tinggalkan' aisyah..tp Insya Allah bermula April ni saya dah discuss dgn bos utk kurangkan outstation saya..kalau ceramah tu sekitar putrajaya/kl dan xmemerlukan saya bermalam mungkin saya boleh pertimbangkan..kalau boleh saya nak sentiasa bersama2 aisyah..nasib baik bos memahami:)..kalau time bujang dulu saya xkisah travel sana sini sorang2 tp skrg keadaan dah berbeza:)...

baki puasa saya ada 25 hari lagi..banyakkan?ye lah sebab saya berpantang dalam bulan puasa so sebulan tu la kena ganti:)..bila tengok kalendar sedar xsedar kita ada lebih kurang 3 bulan je lagi untuk menyambut ketibaan Ramadhan bulan penuh keberkatan..so saya dah xleh nak tangguh2..target saya agar saya dapat selesaikan hutang puasa ni secepat yg mungkin..Insya Allah..

p/s: 

menu bukak puasa malam ni..ikan cencaru sumbat sambal+mangga (yg  ni saya dah buat siap2 semalam tinggal nak sumbat je) dan tomyam (en.suami dah siap buat sblum g sekolah)..tu je dah cukup..kalau saya sorang2 nak masak xtahula bila nak siap..aisyah bukannya boleh tinggal sorang2 kat hall tu..bila ibu masuk dapur je, jenguk2 kat ruang tamu xada rupa2nya duk tersengih dah kat pintu dapur..aduhai mcmmanala ibu nak nak masak dik hehe..

No comments:

Post a Comment