Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, April 4, 2012

tak tahan sejuk:(

Assalamualaikum,

apa khabar kawan2 yg disayangi semua..harini baru dapat menjengah blog ni..sbnarnya saya baru je balik dari outstation kat johor..skrg ni dah rasa penat bila bagi ceramah..yelah sehari suntuk duk berdiri je..peserta bestla bleh duduk huhu..kalo time bujang xpa la fit lagi..ni dah kawin anak satu, stamina dah x mcm dulu hehe.. 

bercerita pasal sejuk..di opis kawan2 sejuk x?opis saya terrrrrrrlaluuuuu sejukkkkkk!!!xtau la sbb saya yg xtahan sejuk ke or mmg aircond kat opis ni yg sejuk..serius saya mmg xtahan dgn kesejukan..sampai menganggu saya nk buat keje..tapi bila tanya org lain diaorg ckp xsejuk pun..ermm mungkin tubuh saya kot yg xtahan sejuk..ramai kawan2 yg cadangkan supaya makan jamu untuk panaskan badan tp saya xnak la..sedangkan ubat biasa pun payahnya mengalahkan budak2 nk makan inikan plak nak disuruhnya makan jamu hehe..mmg xdinafikan jamu tu bagus untuk kesihatan tapi kalau nk makan kena pilih2 juga sbb takut xserasi dgn badan..

apapun skrg ni saya mmg tengah kesejukan sampai menyucuk tulang..kepala pun pening berdenyut2 mungkin sebab terlalu sejuk..nak buat keje jadi terhalang sbb sejuk sangat..dahla aircond kat opis ni centralized..hurmm mmg xselesa la kalau terlalu sejuk ni...


No comments:

Post a Comment