Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Monday, January 28, 2013

aisyah bila di hujung minggu

Assalamualaikum,

sejak baby muafah lahir, perhatian lebih banyak diberikan kepada baby..aisyah byk diuruskan oleh ayahnya dan mak sedaranya..kesian jugak tengok aisyah tp si adik lebih menuntut perhatian dan komitmen..biasalah baby kan:)..tapi itu xbermakna saya mengabaikan aisyah..mmg selalu kalau time baby muafah menyusu ke, aisyah dtg bertempek kat saya..tp dia xmeragam pun..datang cium adik main2 kejap pastu terus g main balik..bila sepanjang minggu 'berkurung' kat rumah, hujung minggulah biasanya kami akan keluar berjalan2 xkisahla dekat ke jauh..yg sebenarnya en.suamilah yg rajin ajak berjalan terutamanya g taman..kalau mlm biasanya kami ke dataran masjid putra bawak aisyah bersiar2..tp sejak baby muafah lahir jarang skit g sana, tunggu nanti adik besar ckit hehe..so kami pegilah mana2 taman yg ada kat putrajaya ni..yg penting ada playground:)..jom tengok gelagat budak yg happy dpt keluar dari 'kepompong':D

 ikut turn nak turun:)

seronoknya dapat main:)

mula2 mcm gayat:)


 pastu dapat turun terus happy :)


happynya kakak aisyah..lepas tension duk terperap kat rumah agaknya ni:)


 main terowong pulak:)

 kakak aisyah big girl dah:)

 main congek cakdung woh duku woh nako:)

 ha yg ni pelik ckit..org duk atas kayu tu dia duk bawah..mcm2la aisyah ni:)

fav..main buai tp kat tmn presint diplomatik ni xda buai yg mcm mangkuk tu

1 comment: