Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 5, 2009

Astaghfirullahal Azim...

Salam semua...

ari ni 5/11/09...pagi2 lg aku da moody...apa xnye meeting aslny belah ptg...at last tetiba wat pagi plak..selalu cenggini...temp aku da hangat mase 2...bermula dari pg smpaila abis meeting mmg aku dikuasai perasaan marah...Astaghfirullahal Azim...Ya Allah, ampuni hambaMu ini...sesungguhnya aku menyesal sgt2 kerana gagal mengawal nafsu amarahku...sepatutnya aku belajar utk lebih cool dan berusaha melawan perasaan marah ini dr menguasai diriku..tp nmpknya aku x berjaya ari ni...aku sebnarnya susah nk marah2 ni kecuali sesuatu perkara 2 betul2 meng'hot'kan aku..dan mgkin jugak ni sume gejala __ __ __?????ermm..biasenye time ni emosi x menentu...hmm..apa pun aku harap aku akan menjadi seorang yg lebih sabar lps ni...Insya Allah....Astaghfirullahal Azim...

No comments:

Post a Comment