Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Sunday, November 15, 2009

selamat ulang tahun sayang>DBJ1611<

Assalamualaikum W.B.T

hr ni 16/11/2009 genapla aku dan ida (my twin) berusia 26 tahun..dan hr ni jugak keretaku menyambut 1st annivrsry..Alhamdulillah dalam masa setahun ni, kete ni dah byk berjasa kpdku dan keluarga..da byk tempat2 yg ku jejaki dengan kete ni termasuklah pergi outstation..dan aku jugak bersyukur sgt2 kerana sebelum ni ulang alik keje nek moto jer tp Alhamdulillah da dpt beli kete idaman..hehehe..tp dlm tempoh setahun ni kete kesayanganku ini telahpun 'cedera' akibat dilanggar org dari blakang dan kete yang melanggarnya plak adalah kete kakakku sendiri...huhuhuu...kejadian ni berlaku raya pertama yang lepas (20/9/2009) yg mana mase 2 spupu aku yg drive kete...dia terlelap dan x sempat nk brek terus terlanggar kete aku..mase 2 kitaorg konvoi nk p open house umah spupu..nk wat camner x der rezeki..dua2 skali plak 2 kene..sudahnya segala plan beraya ke rumah kwn2 terpaksa dicancelkan..cuma hari raya ke 2 jer aku sempat berjalan coz raya ke 3 da hantar kete ke bengkel..kete ida pun sama...dua2 masuk 'wad' sudahnya aku dan ida dok diam jer kt umah spanjang cuti raya 2...yelah nk beraya pun x der trasnport dah..so mase raya 2 dok umah je la melayan tetamu yg datang x putus2..hilang la ckit rase boring hehehe..k lah pe pun pesanan utk myvi ku ini...jgn buat hal tau, perform elok2..cian kt tuan dia ni hehehe....k, daaaa





ni lah myvi kesayanganku..mase sampai dulu dlm musim hujan..skrg pun musim hujan gak...huhuhu




buah hatiku..hehehe




ni lah kete ida yg langgar kete aku..dua2 lampu kena tukar dlm RM1000 gak abis kete dia



sedihnya dah kemek kete aku ni..melayang gak la RM300 ketuk ngan cat

4 comments:

  1. Happy birthday....semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...

    ReplyDelete
  2. hapy besday zila..semoga cpt3 kawin :-)

    ReplyDelete
  3. amin...doa2 kan ye kak...hehehe..tengok org kawin best jer...hihihi

    ReplyDelete