Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Sunday, November 22, 2009

mahalnya brekfes!!!!!

Assalamualaikum W.B.T

baru-baru ni as usual la pepagi sampai opis aku g beli brekfes dulu..pilih punye pilih akhirnya aku amiklah nasi goreng ngan ikan sardin kecik..to kalo nk tahu menu kt kafe kitaorg ni dh boleh hafal dah..menu same je tetiap hari..x yah nk pk pjg la kalo nk pilih makanan..same gak ler time lunch pun..tp nk wat camner itu jer yg ada..nk p tempat lain mls la plak...huhuhuhu...yg aku terkejut sgt2 adalah harga makanan yg aku amik ari 2:

nasi goreng+ikan sardin = RM3
.60
air mineral = RM1.00

so harga brekfes ari 2 RM4.60...mak aii akak kafe 2 pun..agak2 la nk letak harga pun...ikan sardin 2 pun bukannya pakai brand yg mahal pun...aku dlm muka terkejut 2 pun bayarla gak w/pun dlm hati ingin jer aku kuiri akak 2..tp aku malas nk pnjang2kan hal 2..org ramai lagi beratur kt belakang aku...hmm...dengan hati sebalnya aku makan la ns goreng 2 sampai habis..apapun aku bersyukur dengan rezeki ari 2 w/pun harganye mmg x patut yg amat!!!!!hmm...





RM3.60





ns goreng+sardin+air mineral = RM4.60

No comments:

Post a Comment