Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 15, 2009

baru teringat laa...

Assalamualaikum W.B.T

yg sebenarnya citer ni da lama..aku x ingat dah tarikhnya bile..lupe hehe.tp ari 2 aku de wat makan2 ckit kt umah bujang aku 2.huhuhu...menunya x la se'grand' cam org lain buat tp aku buat je la setakat yg termampu.bukan ape aku bab2 masak2 ni kureng ckit tp kalo suh makan aku laju jerrrrr...so pada hari 2 aku meng'import' adik aku-anis dr um utk menolong kakak dia ni.sore2 x menang tgan jugak..dan assistant aku yg lain adalah>>>cik ina (my bos)..tidak kusangka2 bos aku ni ringan tulang jugak upa2nya..hehehe(p/s: LNPT thun ni bg markah lebih ckit ek:D).. pepagi lagi aku dan anis p pasar kat precint 8 beli barang2 basah..balik 2 terus siapkan bahan2 utk menu yg telah dirancangkan.menunya adalah laksam, bihun goreng, dadih, kuih cara dll...hehehe 2 jer yg termampu buat..dadih ngan kuih cara aku serahkan kt anis suh dia buat..aku just goreng bihun n wat laksam jer ahaakkzzz..dlm tghari cam 2 da bunyik org bagi salam..jeng jeng jeng tetamu pertama yg datang adalah ida n family..disusuli oleh kak shima, ninie, kak nana n abg juaidi n za...selamat menjamu selera..hehehe.. kpd sume yg sudi menghadirkan diri ke rumahku pada hari itu, bebanyak terima kasih diucapkan dan mohon maaf di atas segala kekurangan yg ada yelah dengan rumahnya yg bersepah maklumlah org bujang..kua kua kua...kpd yg x terjemput 2 Insya Allah ada masa dan rezeki kite jumpe lagi di lain hari ek..enjoy da picture..daaa















jemput makan yer




peace no war hehe




menu utama laksam
















No comments:

Post a Comment