Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 25, 2009

:salam aidiladha:

Assalamualaikum W.B.T

hr ni 26/11/2009 (khamis) tibe la mase yg dinanti2 oleh aku sekian lamenye....balik kampung hohoho balik kampung...hehehe...sebelum bertolak sempat agi aku post entry ni...huhuhuuu..Insya Allah aku bertolak balik kg dlm kul 11.00 pagi konvoi ngan kawan aku...kali ni dlm kete aku, just aku berdua je ngan anis..hopefully perjalanan kami semua dipermudahkan Allah dan dijauhkan dari sebarang halangan...Ya Allah semoga kami semua selamat sampai ke rumah dengan selamat..

kepada kawan-kawan semua...diucapkan selamat hari raya aidiladha dan sama2 lah kita menghayati erti pengorbanan ini dan semoga kita dapat muhasabah diri dan berubah ke arah kehidupan yang lebih baik..Insya Allah...maaf zahir dan batin..daaa...

p/s: berhati-hati di jalan raya..pandu cermat jiwa selamat..ingatlah orang tersayang...dan bersopan santunlah anda di jalan raya:D

No comments:

Post a Comment