Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 4, 2011

jom create pregnancy calendar:D

Salam sayang,

dah ujung2 baru teringat nak share huhu..actually tadi ada bw kat satu blog ni dia citer pasal pregnancy calendar ni...pastu baru teringat yang saya pun memang dari dulu dah create calendar ni..so saya nak share jugaklah ngan kwn2 yg tengah preggy tu pasal info ni..sharing is caring:D...untuk create calendar ni boleh klik kat sini


saya print n tampal kat fridge..hari2 saya akan tengok apa perkembangan cik baby ni:D..senang sebab kita jugak boleh note apa2 kat situ cthnya date utk next appointment kita, berat badan terkini dan apa2 je yg berkaitan dengan kandungan kita...dan kita jugak boleh tahu usia kandungan kita dah berapa minggu berapa hari...sebenarnya byk jugak web yg saya search untuk buat pregnancy calendar ni tapi saya rasa yg ni paling ok..apa pun it depends pada kita punya citarasa hehe..k la tu je nak share..tadaa..




No comments:

Post a Comment