Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 6, 2011

wordless wednesday&checkup@34 weeks

Salam sayang,

petang ni saya halfday...pagi tadi sepagi duk kat kk untuk checkup..pegi kul 8.30 pagi selesai dekat pukul 12.30 tengahari..biasalah kan klinik kerajaan..tapi as long as layanan nurse n doc ok saya xberkira sangat..mmg dah sedia maklum patient kat gov klinik n hospital ramai so kenala bersabar ye x?

balik rumah bukak blog tengok2 ramai plak yg ber'wordless wednesday'..maka dengan itu saya pun terpanggil gakla untuk ber'wordless wednesday'...sebabnya?hasil dari checkup tadi amat merisaukan saya..masa checkup minggu ke-30 aritu doc ckp baby saya in breech position..n doc bagi masa sehingga minggu ke-34..bila check tadi baby saya still xpusing lagi ke kedudukan yang sepatutnya...kepala dia kat atas n mmg betul sebab saya boleh rasa kepalanya yg keras kat atas pusat ni..then doc kat kk refer saya untuk jumpa pakar kat hospital putrajaya (HPJ)..bila selesai urusan kat kk saya ngan en.suami balik rumah sekejap n dalam pukul 2 petang gerak ke HPJ..ingatkan boleh jumpa pakar terus tapi nurse kat situ bagi date 14.7.2011 untuk jumpa pakar sebab katanya kalo breech biasanya dia akan tengok masa minggu ke-36..lambatnya rasa nak tunggu next week..risau sangat2 sebab dari info yg saya dapat pasal baby breech ni byk yg berunsur negatif...risau takut ada apa2 kat baby...harap2lah baby saya sihat sempurna dan dijauhkan dari perkara2 yang tidak baik...

so arini memang wordless wednesday bagi saya...kalo boleh saya xnak fikir yg negatif tapi saya risau ngan baby dalam kandungan ni...sapa yg xrisau anak sendiri kan?kawan2 please doakan saya ye...


"Ya Allah, Kau lindungilah anak dalam kandunganku ini,sihatkanlah tubuh badannya, sempurnakanlah akal dan fikirannya, peliharalah dia selama di dalam kandunganku dan lahirkanlah ia dari kandunganku dengan kelahiran yang normal dan selamat..amin"

2 comments:

  1. insyaAllah semuanya selamat...pujuk sikit baby tu ye kak zila....jangan pk sangat tau...

    ReplyDelete
  2. Insya Allah..tu la hari2 duk pujuk ni huhu..zaa, tomorow we meet meet and eat eat ye hehehe...

    ReplyDelete