Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Sunday, December 4, 2011

cerita raya haji last part: aisyah bersama nenek tok nya:)

Assalamualaikum,

ok dah sampai last part dah..xlarat gak rupa2nya nk wat entry bersambung ni hehe..ok kita teruskan bercerita ye:)..raya haji yang kedua kami bawak mok tok aisyah (nenek saya) ke rumah mok tok aisyah (nenek en.suami)..sebenarnya nenek saya berhajat sangat nak jumpa nenek en.suami, maka pada hari itu tertunaila hajat nenek saya..tapi nenek belah en.suami tinggal dirumah adiknya buat sementara disebabkan keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan..

sebaik saja sampai, maka berbual2 la kami disitu..agak lama kami disitu tambahan pulak tok nah (adik nenek en.suami) suruh makan tengahari disitu..aisyah pulak masa tu belum mandi lagi so kami mandikan dia di rumah tok nah dengan air sejuk..menggigil gak aisyah sebab baru lepas hujan sebenarnya so airnya pun sejukla...huhu sian aisyah..

jom tengok gelagat aisyah dengan mok tok nya ini:)


 masa mula2 sampai..bertanya khabar dulu:)

 bonda ngan nenek2 saya:)


 aisyah di ribaan mok tok:)

 pertemuan 2 orang nenek (mok tok aisyah)..sebelah kiri nenek saya dan belah kanan nenek en.suami..aisyah ni cicit yang ke berapa dah untuk nenek2 saya..semoga dikurniakan kesihatan yang baik selalu:)


 tengok dik..mok tok duk agah adik tu:)


 suka mok tok layan aisyah ni:)

 aisyah suka sangat main ngan tangan sendiri huhu..

 mok tok kata aisyah besar dah..dulu kecik je:)


 main ngan tangan lagi:)


 amboi dik..nak pandang jugak kamera tu ye:)

 wah2 cerianya anak ibu ni:)

 suka la tu aisyah orang duk layan dia hehe..

 kemewehnya adik senyum:D

 ni dalam proses nak mandikan aisyah..tu yang xberbaju tu huhu..

 eh2 nak terbang ke dik:)


jom fly bersama saya:P


 tutup sikit mulut tu dik hehe..sekarang dah pandai gelak sampai ternganga2 mulut:)


ok sekian..tu je la cerita masa raya haji yang lalu..alhamdulillah walaupun cuti xpanjang tapi sempat berziarah melawat nenek dan saudara mara..penat memang penat tapi sangat bersyukur sebab majlis akikah berjalan dengan lancar..puas hati dapat menjamu orang makan..dan selesaila sudah salah satu dari tanggungjawab kami sebagai ibu dan ayah kepada aisyah..selepas ni panjang lagi perjalanan kami dalam mengasuh dan mendidik aisyah untuk menjadi seorang anak yang menjadi contoh dalam keluarga..mudah2an kami diberi kekuatan untuk itu..amin


~till meet again...:D






No comments:

Post a Comment